maandag 16 april 2007

Ontboezemingen...


In het kader van 'collegiale MEM' kan ik vandaag de volgende toevoegen. Aan de lunchtafel vandaag hoorde ik een anekdote over een wesp en meteen had ik mijn oren gespitst. Mijn college L. geneerde zich nog een beetje voor haar verhaal maar stak uiteindelijk dan toch van wal:
Enkele jaren geleden zat zij met haar gezin heerlijk te recreeren op een druk bezet terras (L. zit altijd in trendy hotspots). Eerlijk is eerlijk L. mag er wezen, een prachtige en altijd lekker geurende meid die wel van een beetje uitdagen houdt en graag goed gekleed gaat. Zo ook die dag, genietend van de zon en haar smetteloze witte spannende outfit dacht een passerende wesp een goddelijke, met nectar gevulde bloem te ruiken. Zonder aarzeling zette de wesp in op het plekje diep in haar decolleté en nam een snoekduik. Collega L. niet van dit soort fratsen gediend en panisch benauwd voor alle insecten vooral stekende, bedacht zich geen moment en trok het schaarse stukje textiel, welke haar boezem bedekte, zonder aarzeling met een ruk over het hoofd. Dat zij daarmee voor een spectaculaire 'lifeshow' op het terras zorgde kun je wel raden.
Helaas voor L. baatte de stripteaseact niet en werd zij door de (ernstig teleurgestelde) wesp precies tussen haar twee borsten gestoken. Hierbij liet de wesp jammerlijk het leven en L. kon aan de bak op de kermis als de unieke vrouw met drie borsten.

Over een pijnlijke MEM gesproken...

Geen opmerkingen: