donderdag 29 maart 2007

Elk huisje heeft haar kruisje...

Het is al zeker twaalf jaar geleden dat ik op een mooie zaterdagochtend in ons vorige huis naar buiten zat te kijken. Daar zag ik, in alle vroegte, de toenmalige bovenbuurvrouw richting brievenbus scharrelen om daar het ochtendkrantje te pakken. Op zich een heel normaal beeld, niets schokkends of raars. Toch keek ze ietwat schielijk om haar heen en op dat moment werd mijn belangstelling gewekt. Zij was duidelijk net uit bed en had gauw een t-shirt over haar hoofd getrokken en een onderbroek blindelings aangeschoten. Naast dat ze niet geheel gekleed was klopte er nog iets niet aan dat beeld. Ik had al een kopje koffie op en merkte toen op dat ze haar slipje binnenstebuiten droeg wat op zich ook eigenlijk niet zo bijzonder is ware het niet dat er aan de buitenkant een inlegkruisje 'prijkte'.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hahahahhahah ................getver.....

Anoniem zei

hahahahhahah ................getver.....

Anoniem zei

Zo zag ik een buurvrouw bukken, die er eeen regenwoud had zitten..Je kijkt opeens toch anders tegen zo iemand aan..

Martha zei

Tja, tis maar vanuit welke hoek je de dingen bekijkt...:-)