dinsdag 20 maart 2007

Mijn eigen momentje...


Tja, en ik heb er heel erg veel. Dit is er in elk geval één...


Mijn eigen moment van door de grond zakken was jàààren geleden aan de Costa Brava die, anders dan de naam doet vermoeden, die dag bijzonder ruig en onstuimig was. Merkwaardig genoeg scheen tegelijkertijd de zon lekker en woei er een matig windje. Ik denk dat er een dag eerder ergens op zee een stormpje had gewoed en dat de golven die dag ons strand pas bereikten. Hoe dan ook , ik had een enorm plezier met mijn luchtbed tot het moment dat er werkelijk een reuze golf mij oppakte en mij meters verder op het zand weer neerkwakte. Mijn bikiniebroekje hing nog op één bil en puilde helemaal uit van een flinke schep zand. Mijn bovenstukje was compleet verdwenen. Naakt of topless recreëren was in die dagen nog niet zo gewoon. Ach en jong en gevoelig als ik in die dagen nog was, spoedde ik mij blerend en wel richting handdoek om daar mijn schaamte mee te bedekken. Toen pas drong tot mij door dat ik niet de enige was die gehavend uit de branding kwam.
Mijn bovenstukje heeft de zee overigens nooit meer prijsgegeven ...

Geen opmerkingen: